Skip to main content

KizSports & Gym



Semalam Kakak & Adik happy sangat dapat join Birthday invitation dari kawan baik Kakak iaitu Aleesya yang sambut birthday dengan adiknya di KizSports & Gym yang bertempat di Main Place. Actually Akak tak pernah sampai pun lagi Main Place ni, cuma nampak dari jauh sahaja kalau lalu highway Plus nak balik Johor iaitu di tepi susur USJ. Macam mana nak sampai tu, macam biasa kami gunakan Waze apps.

We are ready to have fun with Aleesya!!
Sebenarnya ada macam-macam di dalam KizSports & Gym ini. Kalau ingin mengetahui lebih lanjut boleh sahaja layari ke laman web KizSport & Gym. Di situ ada bermacam-macam info & programs yang boleh didapati selain daripada Bithday Party package.

Registration
Kawan baik!! Kakak & Adik dengan Birthday Girls
 Apa yang ada dalam KizSports & Gym ni? Tempatnya sangat besar, luas dan bersih...yang pastinya dipenuhi dengan pelbagai peralatan permainan yang sangat best buat anak-anak!! kalau nak tahu sila-silalah merajinkan diri datang ke sini ya. Ada beberapa cawangan iaitu di Subang, Ampang, Bangsar dan Desa Parkcity. Jom kita explore apa yang ada....


Ruang rehat yang selesa untuk parents menunggu


Eh ada pulak 3D wall ni...
 
Game aktiviti semasa Birthday Party
 
Adik & Kakak happy bersama goodies bag from KizSports yaang ada macam2 di dalamnya...



Comments

Popular posts from this blog

INDONESIA: BANDUNG SHOPPING

Bila sebut Bandung…of coz le teringat pasal shopping….bila sebut pasal shopping plak of coz le orang pompuan je yang over excited skit..hehehhe trip kali nie memang khas untuk kitrg bershopping..xgi explore mana2 pun..yela 2010 dah pi..amik pakej Jakarta-Puncak-Bandung…. Memandangkan ni trip shopping..jadi 3 hari 2 malam rasanya cukup sangat dah…kang pegi lama2 cam nak bukak kedai baju la plak kat umah…sat gi hubby pening pale sapa yang susah?? So macam biasa untuk jimat..kita cari pakej yang murah dan berbaloi….erm Bandung ni kalau nak travel sendiri bole tapi untuk mereka2 yang sangat pakar dan berani la ye…bagi kami amik pakej je senang…cuci tangan n kaki je..siap duit utk shopping je…ngeee….;) Actually I pergi kali ni dengan sister in law..berdua je ok….nasib baik member sekelas MBA kenalkan dengan member dia yang ade buat travel agency…kebetulan plak dia ade kenalan ngan travel agency kat Bandung…jadi kenal atas atas..dapat le pakej yang murah untuk ke Bandung free ...

Running Lagi

Assalamualaikum semua! Semoga hari-hari anda dipenuhi dengan aktiviti yang bermanfaat dan berharga setiap hari dan semoga kita sentiasa dirahmati dan dipermudahkanNya. Apa aktiviti hujung minggu anda? Ada yang nak bershopping ke? or ada jemputan kahwin? hah ni nak share lagi pengalaman akak lari lagi ya. Hah tak cukup dengan 5km dan 10km...kali ni dah tambah jarak dengan mencuba 21km pula atau dengan nama penuhnya Half Marathon katanya.... Larian kali ni selepas Raya, lebih kerap! Dalam bulan August sahaja 3 minggu berturut kami berlari sempena preparation untuk 21km. AXA Heart in Action Run 2015 10km untuk AXA Heart in Action Run yang diadakan di Setia Alam. Route baru yang agak mendatar dan permandangan yang agak terhad kerana dikelilingi dengan taman perumahan dan jalan-jalan yang masih lagi dalam construction. Walaupun akak lari tak laju mana pun, banyak jalan jek pun tapi masa boleh tahan ada improvement ok walaupun nak makan banyak lepas raya haritu... Run Wit...

Great Time with Mamee Chef!!

*48 hours sticky post* *please scroll down for new entry* Wah hujung minggu dah dekat!! Tup tap tup tap cuti sekolah pun nak habis dah. Biasanya bila weekend la baru nak plan masak special untuk family… ye la as a working mother mana sempatnya nak masak beriya masa weekdays…heheheh alasan ok!! So nak masak apa tu? Apa kata kita buat something yang simple, easy and sedap dimakan ok!! Hah bila cerita pasal simple & easy of course ler nak yang “Lain Daripada Yang Lain” Hehehehe….something senang di masak tapi meletops!! Kakak & Adik ni kalau dapat makan mee segera, dia punya excited memang semacam…kalau boleh nak hari-hari ok!! Bukan tu jer…Adik ni pula dia punya favorite ialah Tom Yam… bila datang mood dia nak makan sure request nak suh buatkan Tom Yam….so tak payah tunggu hujung minggu dan2 tu jugak Mama ko buat!! Mama mana boleh tangguh2 nie kang kempunan plak Adik cayang buchuk Mama tu hah!! Kakak pula senang, memang tak cerewet makan… so kali ni apa kata kita buat ...